VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti

KASUMEX, spol. s r.o.
IČ: 607 30 234
DIČ: CZ60730234
so sídlom a adresou prevádzky: Tyršova 1182, Modřice, 664 42 (ďalej aj ako „Naša prevádzka“)
zapísané u Krajského súdu v Brne, oddiel C., vložka 17365

kontaktné údaje:
e-mail: info@kasumex.cz 
telefón: 723 993 741
www.kasumex.cz 

(ďalej len „My” alebo „Predávajúci”) upravujú vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.kasumex.cz.

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu.

Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanovením týchto Podmienok.

Ako iste viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzatvorená dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).

Pokiaľ niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

 

1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;

1.2. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to

vrátane ceny za jeho zabalenie;

1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty

na Celkovú cenu;

1.6. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese: (****), na ktorom bude prebiehať nákup Tovaru.

1.7. Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

1.8. Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzatvorená vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky.

1.9. Zákaznícky účet je účet zriadený na základe Vami oznámených údajov, ktoré

umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a

uzatvorených Zmlúv;

1.10. Vy alebo Kupujúci ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi

označovaná ako kupujúci, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu (i) buď mimo svoju

podnikateľskú činnosť ako „spotrebiteľ“ (ii.) alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti,

ako „podnikateľ“;

1.11. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.

1.12. Občiansky zákonník – zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

1.13. Zákon o ochrane spotrebiteľa – zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa  a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

1.14.  Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku – zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE

2.1.   Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.

    1. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v Objednávke budeme teda považovať za správne a pravdivé.
    2. Na našom E-shope tiež poskytujeme prístup k hodnoteniu Tovaru vykonanému inými

spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zaisťujeme a kontrolujeme tým, že prepájame hodnotenie s konkrétnymi objednávkami, teda v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak sme schopní overiť a preukázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.

 

  1. UZATVORENIE ZMLUVY
    1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku a riadi sa právnym poriadkom Slovenskej republiky.
    2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.
    3. K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:
      1. Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačítkom „Do košíka“);
      2. Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci užívateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
      3. Svoje identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na to, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.
    4. V priebehu tvorby Objednávky môžete až do doby jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ Objednávku dokončíte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše zoznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku dokončiť. Na potvrdenie a súhlas slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.
    5. 2.5.Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, ako Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky formou prílohy e-mailovej správe. Podmienky v znení účinnom ku dňu Objednávky, t. j. v znení priloženom ako príloha potvrdzujúca e-mailovej správy, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdením Objednávky dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Nami a Vami.
    6. Môžu nastať aj prípady, kedy nebudeme môcť Vašu Objednávku prijať. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzatvorená vo chvíli, keď Našu ponuku potvrdíte.
    7. V prípade, že v rámci E-shopu alebo v Objednávke bude uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, keď ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V prípade, že takáto situácia nastane, budeme Vás bezodkladne kontaktovať za účelom dohody o ďalšom postupe, kedy Vám zašleme ponuku na uzavretie novej Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzatvorená vo chvíli, keď Našu ponuku potvrdíte. V prípade, že kupujúci zaplatil už Cenu tovaru a ak sa nedohodneme inak (na novom znení Zmluvy), bude mu táto zaplatená Cena prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne, a to do 14 dní od storna Objednávky zo strany predávajúceho. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebýva cifra (napr. pri udávaní Ceny „vypadne“ jedna číslica); zjavne nízka cena tovaru (napr. o 50 % nižšia cena, než je pre tento druh a typ tovaru obvyklé bez toho, aby pri tovare bolo uvedené, že sa jedná o výpredaj alebo o inú zľavovú akciu); a iné zjavné chyby v písaní, zjavné chyby v popise tovaru, obrázku atď.
    8. Kupujúci môže zrušiť Objednávku, pokiaľ mu nie je doručené oznámenie o potvrdení Objednávky. Kupujúci môže Objednávku zrušiť prostredníctvom emailovej správy na email predávajúceho uvedený v týchto Podmienkach.
    9. V prípade, kedy dôjde k uzatvoreniu Zmluvy, Vám vzniká záväzok k zaplateniu Celkovej ceny.
    10. 2.10.V prípade, že máte zriadený Zákaznícky účet, môžete urobiť Objednávku jeho prostredníctvom. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Zákazníckeho účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.
    11. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Využitie sa riadi pravidlami, o ktorých predávajúci kupujúceho informuje. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Pokiaľ tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.
    12. Poskytujeme ďalej individuálne zľavy, pričom aktuálne podmienky vernostného zľavového programu nájdete tu.

 

  1. zákaznickY účet
    1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Zákazníckeho účtu.
    2. Pri registrácii Zákazníckeho účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
    3. Prístup k Zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
    4. Zákaznícky účet je osobný, a nie ste teda oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.
    5. Váš Zákaznícky účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho viac, než rok nevyužívate, alebo v prípade, keď porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
    6. Zákaznícky účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

 

  1. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
    1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zdarma.
    2. Ak sa objaví pri Tovare informácia, že nie je skladom, či sa jedná o tovar „objednanie u dodávateľa“, je možné urobiť dotaz na predávajúceho alebo na objednanie dodávateľa. V takom prípade, ak objednávame špeciálne tovar na základe dopytu kupujúceho (tovar nie je v Našom sortimente alebo sa jedná o tovar „na objednanie u dodávateľa“) požadujeme platbu vopred na základe zálohovej faktúry.
    3. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.
    4. Platbu Celkovej ceny budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete aktuálne vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
      1. Bankovým prevodom. Informáciu na vykonanie platby, resp. zálohovú faktúru Vám zašleme automaticky na e-mail uvedený v objednávke. Tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v Raiffeisenbank a.s. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 5 pracovných dní.
      2. Kartou online – v takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay, pri ktorej môžete využiť platobné možnosti online platba kartou, Google Pay, Apple Pay, alebo online bankový prevod, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány GoPay, ktoré sú dostupné na adrese: jttps:/ /www.gopay.com/sk/. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 1 pracovného dňa. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemajú prístup k údajom o Vašej karte, všetko je iba v rukách banky.
      3. Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
    5. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu.
    6. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.

 

  1. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEčENSTVA ŠKODY NA VECI
    1. Tovar Vám bude doručený najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa zaplatenia Celkovej ceny spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:
      1. Osobný odber na Našej prevádzke;
      2. Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa, GLS ParcelShop;
      3. Doručenie prostredníctvom dopravnej spoločnosti GLS;
    2. Tovar je možné doručiť iba v rámci Českej republiky a Slovenskej republiky.
    3. Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Doba uvedená v týchto Podmienkach je iba orientačná, vychádza z predpokladaných dodacích lehôt prepravcov a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na Našej prevádzkarni Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
    4. Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vaša povinnosť skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k poruche na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať.
    5. V prípade, keď porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám ale v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy, prípadne Tovar uskladniť, za čo nám od Vás náleží odplata. Ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na uhradenie Ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, pokiaľ vznikla.
    6. Pokiaľ je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bol v Zmluve dohodnutý, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.
    7. Nebezpečenstvo škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza v okamihu, keď ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
    8. V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom, môžeme Vaše potreby riešiť „na dotaz“ alebo „na objednanie tovaru u dodávateľa“. Budeme reagovať na Vašu otázku, ktorú môžete urobiť na Náš email, na ktorú Vám budeme reagovať.

 

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
    1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. 6.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä , že Tovar:
      1. zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
      2. je vhodný k účelu, pre ktorý ho požadujete a s ktorým súhlasíme;
      3. je vhodný k účelu, ku ktorému sa Tovar tohto druhu obvykle používa;
      4. množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam Tovaru toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia urobené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
      5. je dodané s príslušenstvom, vrátane obalu, ktoré môžete rozumne očakávať; a
      6. zodpovedá kvalitou alebo vykonaním vzorky alebo predlohe, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzavretím zmluvy.
    2. Spotrebiteľ je zo zákona oprávnený odstúpiť od zmluvy uzavretej cez internet alebo telefonicky bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru. Práva a povinnosti ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami Občianskeho zákonníka , Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku).
    3. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä pokiaľ nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1, môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu či listu na Našu adresu uvedenú v Našich identifikačných údajoch, prípadne osobne v našej prevádzke. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. V uplatnení práva z vadného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete chybu vyriešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne bez nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z vadného plnenia.
    4. Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:
      1. dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
      2. čo je obsahom reklamácie;
      3. aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete;
      4. Vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
    1. Právo zo zodpovednosti za vady ste povinný uplatniť bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.
    2. V prípade, že ste si vadu na Tovare spôsobili sami, práva z vadného plnenia Vám nepatria.
    3. Vada Tovaru nie je v prípade (i) kedy vada Tovaru vznikla opotrebením spôsobeným obvyklým užívaním, alebo ak to vyplýva z pováh veci (napr. uplynutím životnosti), (ii) ak je vada už v čase prevzatia a pre takú vadu je dojednaná zľava z kúpnej ceny, (iii) kde je vada spôsobená kupujúcim a vznikla neodbornou manipuláciou, montážou alebo ošetrením Tovaru, (iv) ak ide o vady spôsobené nadmerným zaťažovaním alebo použitím v iných ako výrobku zodpovedajúcich primeraných podmienkach, (v) kde je vada spôsobená kupujúcim a vznikla nesprávnym používaním, skladovaním alebo nesprávnou údržbou či iným zásahom kupujúceho alebo mechanickým poškodením alebo (vi) vada vznikla v dôsledku vonkajšej udalosti mimo vplyvu predávajúceho.
    4. Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.
    5. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od Zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu Tovaru za nový tovar, ak je to možné.
    6. Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Tovaru odstránime bez zbytočného odkladu.
    7. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak Nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na Cenu Tovaru alebo závažnosť vady.
    8. Namiesto odstránenia vady Tovaru môžeme vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.
    9. Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu Tovaru alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať.
    10. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru.
  1. 1.
    1. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a vydáme Vám potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Pokiaľ je reklamácia oprávnená, náleží Vám náhrada účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami či potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou Nám pôvodný Tovar vrátiť, náklady na toto vrátenie však hradíme My.
    2. Reklamácia bude uznaná v prípade, že náhradný diel montoval odborný servis.
    3. Kupujúci berie na vedomie, že inštaláciou či použitím zakúpených neoriginálnych dielov môže dôjsť k strate zákonnej predĺženej záruky garantovanej výrobcom originálneho tovaru.
    4. V prípade, že ste podnikateľ, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do šiestich mesiacov od prevzatia Tovaru.
    5. V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
    6. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, Zákonom o ochrane spotrebiteľa Zákonom  o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
    7. Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich  právach, ktoré Vám vyplývajú z § 622 a z § 623 Občianskeho zákonníka. Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie Tovaru.
    8. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa reklamačného procesu sú bližšie špecifikované v našom Reklamačnom poriadku.
  1. 2.

 

  1. ODSTÚPENIE od ZMLUVY
    1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho počiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
    2. V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko kusov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti Tovaru a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, podľa ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína bežať dňom dodania prvej dodávky.
    3. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Našu adresu uvedenú v Našich identifikačných údajoch). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.
    4. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy plnenie uvedené v § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
    5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, pokiaľ Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.
    6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok ste povinní Nám Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením tovaru k Nám. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, nepoškodený vrátane originálneho obalu. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali. Najjednoduchším spôsobom vrátenia Tovaru je, keď odovzdáte Tovar s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy či reklamačným listom na podaciu pobočku Zásielkovne, kde nahlásite obsluhe spätnú zásielku s Naším identifikátorom 94051838. Obsluhe Zásielkovne odovzdáte balík a o všetko sa postaráme. Vyhľadanie najbližšieho podacieho miesta Zásielkovne nájdete na www.zasilkovna.cz/pobocky.
    7. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť iba do výšky Ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru ponúkali.
    8. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, ako Tovar obdržíme resp. skôr ako nepreukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť. Tovar Nám prosím vracajte čistý, nepoužitý, vrátane originálneho obalu.
    9. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok Nám však zodpovedáte za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné na to, aby ste sa zoznámili s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Tovaru, t. j. spôsobom, akým by ste sa s Tovarom zoznamovali v kamennej predajni. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.
    10. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, než Vám dodáme Tovar, pokiaľ existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. 6.1 Podmienok. Môžeme tiež od Zmluvy odstúpiť, pokiaľ je zjavné, že ste uviedli v Objednávke zámerne nesprávne informácie, alebo pokiaľ opakovane nepreberáte objednaný Tovar. V prípade, že nakupujete Tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.

 

  1. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ A ALTERNATíVNE RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI

 

    1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že sme porušili jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ak sme na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedali zamietavo alebo sme na ňu neodpovedali do 30 dní odo dňa jej odoslania. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
    2. Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@kasumex.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
    3. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom  Prievozská 32,827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, internetová adresa:www.soi.sk. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúce sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.
    4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetová adresa: httop://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013, o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

 

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    1. Pokiaľ Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), bude sa vzťah vždy riadiť právom Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebitelia, nie sú touto dohodou dotknuté Vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.
    2. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v Našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Zákazníckom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.
    3. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých zmlúv, ale iba zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny.
    4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a pokiaľ stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.
    5. Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu, ktorý nájdete tu a vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy, ktorý nájdete tu.
    6. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.
    7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť __________.
    8. Svoju informačnú povinnosť voči Vám v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) súvisiace so spracúvaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia Zmluvy, plníme prostredníctvom osobitného dokumentu. PRíloha č. 1 - FormuláR prE reklamÁCIU

Adresát: KASUMEX, spol. s r.o.

Dodacia adresa: Tyršova 1182/box 10, 664 42 Modřice

E-mail: info@kasumex.cz

 

Uplatnenie reklamácie

Dátum uzatvorenia Zmluvy:

Číslo objednávky:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Telefón:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný:

 

Podrobný popis chyby:

 

 

 

 

 

Navrhovaný spôsob pre vybavenie reklamácie:

 

Zároveň žiadam o vystavenie potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som toto právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujem, spolu s uvedením mojich kontaktných údajov na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.

 

Dátum:

Podpis:PRíloha č. 2 - FormuláR prE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Adresát: KASUMEX, spol. s r.o.

Dodacia adresa: Tyršova 1182/box 10, 664 42 Modřice

E-mail: info@kasumex.cz

 

Týmto prehlasujem, že odstupujem od Zmluvy:

Dátum uzatvorenia Zmluvy:

Číslo objednávky:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Telefón:

 

Špecifikácia Tovaru, ktorého sa Zmluva týka:

 

Dôvod pre odstúpenie od zmluvy (voliteľný):

 

Spôsob pre vrátenie obdržaných finančných prostriedkov, prípadne uvedenie čísla bankového účtu:

 

 

Ak je kupujúci spotrebiteľom má právo v prípade, že objednal tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti KASUMEX SK, spol. s r.o. („Spoločnosť“) alebo iného prostriedku komunikácie na diaľku, okrem prípadov uvedených v § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, resp. pokiaľ sa jedná o kúpu tovaru, potom do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti tovaru, a v prípade zmluvy, na základe, ktorej má byť tovar dodávaný pravidelne a opakovane, odo dňa dodania prvej dodávky.

 

Toto odstúpenie oznámi kupujúci Spoločnosti písomne ​​na adresu prevádzky Spoločnosti alebo elektronicky na e-mail info@kasumex.cz.

 

Ak odstúpi kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, zašle alebo odovzdá Spoločnosti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, tovar, ktorý od nej obdržal.

 

Ak odstúpi kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, vráti mu Spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky (kúpnu cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijala, rovnakým spôsobom. Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý Spoločnosť ponúka, vráti Spoločnosť kupujúcemu náklady na dodanie tovaru iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

 

Spoločnosť nie je povinná vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako tovar obdrží späť resp. skôr ako kupujúci nepreukáže, že došlo k jeho zaslaniu späť.

 

Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený vr. originálneho obalu.

 

Dátum:

 

Podpis: